Haft en underbar dag med underbara vänner...

Dagen har vart härlig och lugn :) Bara umgåtts med mina pinglor, marre och lisa :P Har alltid lika kul med dom.. Vi satt och spela kort i nästan två timmar, satt o tjöta om allt och inget, mycket skratt har det vart idag och det gllar vi starkt.. Vädret har dock sugit rumpa.. Ska iväg på skivstångspass snart.. Skulle vara duktig och tvätta lite vit tvätt innan jag pyser.. Har bara tvättat två gånger tidigare och efter istruktioner av min ömma moder satte jag igång det, som vanligt la jag mig ner på glvet och tittade när det börja snurra igång och då ser jag något rött skifta förbi.. Min första tanke var, fan fan fan! Ringde mamma och fråga hur jag skulle göra, men luckan går inte att få upp om man stänger av den så det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa ^^ Rosa är nämligen inte min färg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0