Haft en toppenbra start på helgen!

Igår var dagen udnerbar! Fint väder och jag fick äntligen min älskade systemkamera en nikon D60.. Pappa hade sett den på blocket på morgonen och jag maila direkt och på eftermiddagen åkte vi dit och köpte den..  Innan det hade vi aktiemöte ute i det fria :) Var hemme 20 minuter, han göra i ordning mig ytterst lite, sen tog jag tåget till stan och alla mina kära vänner :) Måste bara berätta en annan kul grejj, köpte ett par skor från stadium för två månader sen som sulorna typ lossnat.. Och jag fick ett helt par nya skor :D göttt..

Kvällen va mys :) Berättar mer på söndag för snart ska jag och marre iväg till campingen för att spela äventyrsgolf.. Dagen har vart asmysig.. Sov hos en kompis för jag inte orka vänta på bussen och vi åt mysig frukost ute i solen med mamma och hennes kille.. Sen en dusch och promenad till majåker.. Sen låg jag o marre och pressade, sen bar det iväg på cykel till donken.. Där träffa vi anna och ewelina så var vi med dom ett tag, sen träffa vi richard och gick en sväng med honom :) Sen sola vi lite till och sen börja vi stå på händer och var allmänt tokiga ^^ Sen kom wester och robin förbi och busa en stund :P Toppendag helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0