God morgon!

Skall strax pysa iväg till bussen och mot skolan, fastän jag är ledig egentligen :O men jag ska leka flitiga lisa :P Vi ska fixa vår årsredovisning och kurserna mm.. Sen måste jag köpa studentgrejjer till imorrn och sen blir det skivstångspass ikväll..

Igår var det en mysig dag, började grå och regnig och slutade i sol.. Vi satt och diskuterade kortegen (stavning?) hur vi ska ha vagnen och så vidare och jag vet att det kommer bli toppen! Längtar så!! Vi är perfekt många och musiken kommer bli bra och vagnen kommer bli grymt snygg, kommer bli great! Jag, lisa och marre satt jättelänge i matsalen och bara tjöta, riktigt mysigt.. Sen stannade jag och marre ett tag till innan vi åkte vidare hem till var och en..

Vid halv sex var jag på spinning :) janne undrade vart matilda höll hus ^^ eftersom hon inte var där i måndags heller :P men vissa glassar ju på cypern, ska bli så roligt när hon kommer hem igen, saknat! Jag kommer väl se ut som en blek britt jämfört med henne :P haha

På kvällen var jag med marre, lisa och anna.. Vi var och hyrde film, mötte några suissare som spelat landskampen :P vi hyrde en film som hette dark floors. Lordi var med i den, mkt komisk film ,vissa stunder kass, vissa stunder läskig och vissa stunder bra..  Vi spelade  även TP och det var kul till en början, mer sällskapsspel åt folket! Enligt marre heter det länshövding ist för landshövding :P kul har man iaf när man spelar det spelet..

Nu måpste jag rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0