En liten uppdatering...

Idag har vi satt upp lite bilder från vår vecka i bryssel i kommunhuset ^^ Sen vid elva rulla vi tillbaka till skolan och käka lite, sen spela vi lite kort innan vi gick hem till anna och spela lite spel ute i solen :) Somna lite i annas soffa också :P Sen hade vi mattelektion och den var ganska underhållande ^^

Var på skivstång&spinning nu ikväll, kändes tomt utan matilda.. Men jag hade ju alla andra där, tjöta med lite folk som brukar vara där :) evelina har ju gift sig med nu, hon såg så lycklig ut ^^ hon hade brytit ihop på bröllopet :) Passet var lika roligt som vanligt.. Kände inte av allergin så mycket så nu kan man nog köra på med träningen.. Ska boka fyra på detta pass imorrn :) en som brukar vara där frågade om jag kunde boka honom och hans kompis eftersom dom skulle iväg nånstans imorrn så jag va givetvis snäll :P

Nu ska jag kika på ballar av stål! See ya bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0