Det är över nu! Men det har bara börjat...

Skolarbetena är över och förbi nu!! Obeskrivlig känsla.. Trodde det var igår men sen ploppa det upp några smågrejjer.. Men det är nu festligheterna börjar! Imorrn startar vi allt med BONNARUNDAN!! Fört ut är hos mig i hangelösa.. Lite tråkigt att det är så tidigt men vad gör det ^^ Vi har nu börjat sy ihop vårt hav inför karnevalen och min sjöstjärnedräkt är nästan klar.. behöver skummgummi så den bli stabil..

På skivstången idag fick vi ett tråkigt besked till, vi visste ju innan att evelina ska ta en paus i ett halvår, kanske längre men nu sa janne att det inte blir någon kombi till hösten :'( ingen mer skivstång&spinning!! Jag blir så arg,ledsen och besviken!!! Men orkar inte tänka på det nu för nu är det full fart mot studenten med massa roliga saker påvägen.. Sen behöver vi ju inte gråta över att väderleken gett oss 23 grader och sol i helgen!! Det tackar vi för :) Imorrn blir det solning innan bonnarundan.. Slutstation blir hos hannah och då ska vi bada i poolen :D:D

Sov gott för det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0