Stress, stressigare, helgen som kommer...

Jpp, så är det.. Jag är sjukt stressad över helgen.. Det är nu i helgen som UF-mässan är, samtidigt som jag ska jobba och på måndag ska vi åka till bryssel så nånstans ska jag hinna med att packa resväskan.. Hela veckan har vart stress rakt igenom, med saker som ska göras, fixas och hålla på.. Samtidigt ger sig inte min förkyldnung :(

Härligt att våren ser ut att vara påväg iaf (peppar peppar ta i trä) idag har det dock blåst kallt :/ men ändå.. Fick ett trevligt sms där det stod att jag hade ett paket att hämta från h&m och jag hade glömt av vad jag beställt, men det va en korallfärgad klänning..Jag fick på mig det med nöd och näppe, dragkedjan gick ihop precis, men den satt så hårt över brösten att jag knappt kunde andas.. Sen när jag tar av mig den och kikar på lappen i klänningen står det 36, då blev jag så irriterad på att dom levererat fel storlek.. Så imorrn ska jag lägga den på lådan och hoppas på att den kommer snart igen (fast i rätt storlek) men frågan är om det var storlek 36 för isf var det en stor 36:a..

Ringde till h&m för att se om man kunde få den snabbare och man möts självklart av..
-hej och välkommen.. Vill du beställa, tryck 1. Vill du ... tryck 2 övriga frågor tryck 3
jag trycker 3
- vill du blabla tryck 1

Sen kom jag till slut fram.. haha,,

Idag efter skolan skulle vi köpa en glass i mc driven och framför oss står det en bil och ibak sitter två barn, en unge glor något fruktansvärt så jag vinkar.. Sen vänder hon sig om och jag är nöjd över att jag skrämt iväg ungen, men sen vänder sig bäda två och börjar vinka som dom vore tokiga, dom klättrar nästan bak i bagaget och vinkar.. Lisa sa att jag fick skylla mig själv som började :P

Nu ska jag plugga lite naturkunskap, sen ska jag kika på vänner och sveriges värsta bilförare :) ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0