Box'n kick på sirius...

Jag och syrran har våran testvecka på sirius och igår testade vi bollpass och idag blev det box'n kick.. Vi var där rätt tidigt så vi gick in i salen för den var tom.. Då började vi kika på skivstångsgrejjerna eftersom vi ska på det imorrn (troligtvis) Då tog jag upp en vikt och när jag ska lägga tillbaka den så ramlar tre istället.. Sen skulle jag kasta en medicinboll till syrran och hon visste inte att det var det så ni skulle sett hennes min när hon skulle ta emot den och den va tung ^^ hahaha.. Jag kan ha skitkul med syrran men samtidigt kan hon vara nerverande, hon tar nog pris i att vara gnällig och klaga.. Men när hon inte gör det är hon toppen :) Passet var ganska kul, men gästledaren sami har klart de bästa boxpassen! Känns gött och komma igång med träningen igen, har inte tränat på ca tre-fyra veckor pga av olika anledningar, sjuk, dålig motivation, mkt plugg och resande..

Det har vart otroligt gött väder hela dagen, dock blåst lite väl mycket, men vinden är iaf inte ilande kall längre.. Var strålande sol när vi åkte in till stan innan träningen.. Ska försöka komma igång lite med bloggandet också, gör mina små uppehåll ibland :P Aja, ska nog börja förbereda mig på nattens sömn! Jag önskar er alla en riktigt god natt! Dröm sött, om jag har tur så drömmer jag en aning.. Skulle vilja skriva en massa, men just nu är jag för trött för det..

Det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0