Jag har roligt i livet just nu...

Det är så det känns i alla fall, allt flyter på och jag umgås med mina härliga kompisar och jag gör roliga saker.. Igår var jag på skivstångspass med matilda och det är så härligt att komma till passen när det känns som en liten familj :) Toppen att passet är kl 10 också, har man resten av dagen att göra en massa skojj på ^^ träffa på madde o calle ute i gymmet också.. Sen när jag kom hem tog jag det lite lugnt och sen kommer mamma in och ropar, korten har kommit!! Och då var det studentkatalogen som kommit!! Fick rysningar av att kolla i den.. Då kom minnena tillbaka från de underbara studentveckorna :) Hela det här året har faktiskt vart toppen :) Helgen i uppsala, stockholmsresan med matilda och frida, våran resa till rom, uf-mässan, skolresan till bryssel, studenten och alla festligeheter och sen en underbar sommar på det, man blir aldrig mätt på livets godsaker :P

Onsdags eftermiddagen spenderades med emelie och marre :) vi tog en fika på söderströms :) vi tog en tur på staden, några vilsna turister fråga om gyllene måsen så vi fick förklara vägen för dom :P roligt när det är lite annat folk i stan :) men man blir alltid lika förvånad när det är nån som pratar engelska :P Sen gick vi hem till emelie och hennes familjs nya lya, en otroligt fin lägenhet, ljus, fräsch, högt till tak med lite gammal stil, grymt snygg! Så färga marre emelies hår :) blev mörkbrunt och fint.. Sen åkte vi till gyllene måsen och sen hyrde vi en film och köpte lite vindruvor.. Världens goaste kines va med i den filmen :P

Idag har jag vart i Göteborg med calle, johannes och majsen :P det va riktigt skojj :) vi gick på ikea och hade en lunch där som jag inte kunde sluta skratta på.. Sen efter vi snurrat ett tag där inne åkte vi vidare mot mediamarket och netonnet.. Sen letade vi oss in mitt i gröten i göteborg och jag som satt i bak va hur nervös som helst, men det gick så bra så :) calle skulle köpa en biljett till U2 som han hittat på blocket.. Så vi leta rätt på gatan och fixa det, sen pyste vi hemåt med ett litet stopp i alingsås :)

Köpte vattenballonger, så en varm dag ska jag o mina kära vänner ha krig, har jag bestämt alldeless själv :D dukitiga mig!! Imorrn blir det karlstad med lisa för att kolla in hennes nya skola och stad :) spännande..

     





   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0