Jag är ruinerad...

Det var ca tre år sen vi prata om att ta ett syskon kort att ge till pappa, för ett år sedan tog brorsans kompis kort på oss, men det dög inte åt pappa.. Så för ett halvår sen tog vi kort på ateje anund och sen tog det ett halvår för oss att bestämma vilka kort vi skulle förstora och idag hämta vi dom... Vilken process.. Och nu är korten på inramning så det kommer väl ta ytterligare någon vecka :P Men korten blev faktiskt finare i större format :P ångra nästan att jag inte tog ett nu.. Jag får önska mig det i 19 års present ^^ Idag fyller emelie år :) grattis till systemet..

Sedan var jag och mamma i kedum och skulle hämta mina studentkort och om jag ska va ärlig så började jag nästan gråta när jag såg dom och detta var av besvikelse, de ända jag blev nöjd med var två st i princip.. Undra om jag bara är självkrritidk eller om der verklugen är så illa..

Sen var det snabbt byta om och sen in till stan för skivstångspass.. Igår var jag fört och för tidig och idag var jag sen och nöstan sist.. Tur att jag hade mina töser matilda o frida där som hjälp mig att fixa fram grejjerna.. Kul med lite nytt pass, eller några nya låtar iaf ^^

Nu ska jag se ett sista avsnitt av sex and the city för dagen :) himla bra serie det där.. imorrn ska jag o lisa till lager 157, kul med lite utflykt sådär.. har dock inga pengar att handla för.. bara för jag följde med till anund fick jag punga ut med pengarna.. så nu är jag 2300 kr fattigare :( snyfft!

SOV GOTT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0