Huvudet är till för att användas?

Fattar inte vad jag tänker med ibland, vet att jag kan må dåligt morgonen efter och det blir ju inte bättre av enbart tre timmars sömn, men aja jag lever nätt och jämt.. Måndaxklubben va rolig denna gång med, som vanligt lyckas jag bara vara med mina buddies några minuter, sen skötte jag mig själv och så var jag en hel del med brorsan och hans kompisar.. Förfesten hos johannes va jättetrevlig :) mycket folk blev det till slut ^^ sen va lisa och arne så snälla o skjutsa oss till stadt.. Där kom två busslast med falköpingsbor ^^ såg ganska kul ut :P Träffa en massa gött folk där inne.. Nånstans blev det lite för mycket av det goda, jag borde återgå till att bara dricka vatten därinne ist för att köpa cider.. Sen kom jag ut redan vid halv två av någon konstig anlednig så jag tog en sväng förbi torngrillen och köpte mig en korv, nu när jag inte fick det på annat sätt.. Skämt o sido.. Har vart i götet idag vilket som och kollat på gothia cup :) vilken folkfest :D älskar det, vill upp en dag till ^^ kanske torsdag.. Älskar att se de afrikanska lagen :D och på läktarna står dom o hejjar med trummor, dans och sång :) man kan bara älska det! Om jag skulle födas i en ny person skulle jag vilja bli en snäll, rolig och glad neger :D

Sen ringde julias syster josefin och vi snacka lite om norge och jag blir så taggad! Blir nog bergen, det är norges motsvarighet till göteborg.. Fast det ligger inte nöra sverige utan på andra sidan, men det ska nog funka finfint ^^ jossan skulle sätta in en annons om att vi söker lägenhet :)

Jag hade en riktigt mysig dag med min ömma moder i måndags också, på morgonen busa vi runt , jag kläckte kommentaren som kanske inte är fullt så sant men åndå, om det är någon i den här familjen som kan hantera alkohol så är det väl jag?! Mamma kollar på mig några sekunder och brister sedan ut i skratt, jag lika så, sen springer jag o jagar mamma med vattensprutan.. En helt vanlig morgon i vårt lilla gula hus i källby :)  Sen en traumatisk upplevelse med en spindel i mitt rum som trilla på mamma, otäckt som attans.. Sen sprang jag o mamma runt på stan, mötte kompisar och lärare och ja o mamma tjattra på o tussa runt ^^ sen tog vi en sväng till mormor :)

Nu ska jag sova strax.. Ska på skivstångspass imorrn :) trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0