Grattis Norrköping...

Jag slår på stort och bloggar TVÅ gånger idag!! Haha på er!! Jag var så irriterad för mitt internet funka inte när jag skulle gå in i söndags så idag tog jag saken i mina händer och ringde glocalnet och fick prata med en kille med go dialekt... Efter 30 minuter la jag på och nu funkar det igen ^^ tihih.. Lite fiffigt ändå :P Har även vart duktig och tränat idag, var ca två veckor sen.. så jag är är inte speciellt duktig :P haha.. Det blev ett medel spinnpass och sen körde jag lite mage och rygg med matilda i gymmet där det för övrigt va massor av folk ^^

Imorrn ska jag hämta studentkorten hos solbritt, är fruktansvärt nervös :P hoppas dom blev bra!! Sen blir det även träning, evelina har ett skivstångspass och det får man inte missa,,

Ölbrännbollen 2009, både hatad och älskad ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0