Förändringar...

Satt och läste lite i lisas blogg och det slog mig, va mycket förändringar det kommer bli i höst.. Alla åker åt alla möjliga håll och man vet inte hur länge man kommer vara borta ifrån varandra. Har aldrig vart borta hemifrån under en längre tid, har heller inte vart borta ifrån mina kära vänner under lång tid de senaste åren.. Men det kanske inte kan vara så för alltid, hoppas för guds skull att vi inte tappar kontakten. Jag är rätt säker på att vi inte kommer göra det.. Jag hoppas det iaf! Men förändringar behöver inte vara något dåligt.. Vi kommer in i ett nytt kapitel i våra liv och jag är säker på att vi kommer ha roligare än någonsin!! Tänk när vi träffas igen! va mycket roligt vi kommer ha att prata om, allt vi upplevt den senaste tiden (om vi nu har gjort det :P) Tänker mig att vi sitter på ett mysigt cafe och vårsolen lyser och värmen börjar komma tillbaka och vi sitter där och skrattar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0