Fånga varje ögonblick...

Måste säga att jag fått en toppenstart på sommaren. Vädret har vart underbart, ca 25-30 grader varmt och jätteskönt i vattnet, sedan har man hunnit med två utgångar, en måndaxklubb och en oerhört spontan sommarfredag. Sen har man fått se blixter och dunder :) så mysigt och härligt.. Jag och brudarna i släkten har också hunnit med att vara i ullared och tältat och haft mys där :)

Mitt internet har slutat fungera hemma, vet inte om det vart någon blixt som gjort det :S sjukt jobbigt iaf.. Man är verkligen beoende av dator likaså har jag blivit av sex and the city, riktigt bra serie :) Härliga personligheter! Men nu såg jag att den fanns för 499 kr på onoff så om ni funderat på att köpa den söta lilla boxen spring och gör det nu.. Jag trodde at jag gjorde ett riktigt kap när jag köpte min för 599 kr på ullared, men tji fick jag :P

Igår var jag en sväng hos lisa i holmestad, mysigt med bara hemmakväll med god mat och lite bågar ;) fick se hennes kort från solbritt :) riktigt fina, blir nervös inför imorrn då jag ska hämta mina :P

Men som vi alla vet säger bilder mer än tusen ord så jag tänkte lägga upp lite bilder från senaste veckorna :) enjoy!


 
Två låttips som är riktigt bra, först johan palm med emma-lee och sen adiam dymott med pizza!!


MÅNDAXKLUBBEN












ULLARED












Kommentarer
Postat av: Allé

Sista kortet va himla fint måste jag säga!

2009-07-21 @ 19:11:42
Postat av: Svar

Tack så mycket :)

2009-07-21 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0