En mysig roadtrip i regnet...

Lisa kom och hämtade mig halv elva idag och vi startade vår trip mot lager 157, lite efter tolv var vi där.. Jag lyckades inte köpa någonting där inne och jag var fruktansvärt stolt :) lisa hittade dock en del fina saker :) sen tog vi oss vidare till affärerna utanför i spöregnet.. Vi köpte oss varsitt svealinne och lisa köpte ytterligare två tröjor ^^ Och finns det något härligare än ett gäng med glada killar med go dialekt :P

Sen tog vi oss ett meal på sibylla för att höja blodsockret och det gick rakt upp i taket vill jag lova.. Vi gick till en affär brevid och där prova jag kläder så det stod härliga till :) blev till slut en klänning :) och lisa köpte en skitsnygg väska!! Hon som jobba i affären var riktigt trevlig!! Tummen upp för det..

Sedan blev det musik, sång, lite dans och högläsning på vägen hem.. Lisas nyinköpta bok var ett riktigt kap! Vi skratta så det stod härliga till.. Sen lyckades jag säga till lisa att svänga tidigare och vi hamna på massa konstiga vägar i en massa industriområden och rätt som det var hamna vi ute på landet där det stod en skylt kor akta!! haha! Jösses va tokigt.. Sen stanna vi i falköping och köpte glass och så satt vi där på parkeringen i en timme och läste i boken :P Sen vid sjutiden var jag återigen hemma i lilla huset på prärien..

Imorrn blir det bio med töserna :) mysigt.. Då hoppas jag faktiskt att det spöregnar :)

   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0