You don’t understand, you’re just a boy.

Igår hade jag mys med emelie och marre =) vi luncha på madonna och sen åkte vi hem till marre.. Där skrev vi i emelis vänner bok =) Haha var en del roliga och sjuka frågor.. Sen var emelie tvungen att åka hem :/ då tog jag o marre en promenad ute i kylan =) vi var som bambi på hal is.. Sen åkte vi och köpte lite gifflar och sen drog vi vidare till wesslan.. Vi bara satt och tjöta hela kvällen.. Kul att få höra en killes åsikter.. Jag frågade en kompis igår om han skulle spela lofa idag men han bara kanske, liksom va faan kan han inte bara svara? Vad tror han att jag ska göra egentligen, killar fattar verkligen ingenting!! Sen vid halv tolv kom syrran o hämtade mig.. Sen kolla jag på film innan jag somnade..

Idag har jag o syrran vart i stan och kikat på balklänningar och det är så himla svårt!!! Provade två tre stycken och en satt jättefint.. Men jag blir så osäker, men dom va sjukt billiga! Vilket va riktigt gött.. Det var en kompis mamma som hade det stället =) riktigt trevliga! Sen åkte vi hem, käka middag med mamma och brorsan.. Så nu snart ska jag, syrran, kussen och marre kolla på lofa.. Sen får vi se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0