Sista terminen...

Ja det är sant.. Imorgon börjar jag min sista termin sen är det studenten.. Slutet.. Just nu tänker jag bara fy faan va gött, tänk att få göra vad man vill och sedan åka till en massa nya ställen, träffa massa nytt folk, förhoppningsvis ett ställe där inte alla vet vilka alla är, eller där det bara finns en massa fördomar.. Pallar inte sån skit i den här stan längre.. Men samtidigt är det sorgligt, kommer innebära en massa avsked.. På lördag flyyttar emelie till eskilstuna, jag önskar dig ett stort lycka till och jag kommer verkligen sakna dig! Men jag är så glad för din skull! Så på fredag ska vi ha lite mys =)

Igår åkte jag skridskor i stenbrottet med matilda, frida, zarah och hennes mamma =) det va riktigt mysigt, fin is var det med.. Idag var jag och pappa ute och åkte skridskor i blomberg, men det var inte lika mycket´is som vi hoppats på.. Men lite fanns det iaf, lite kul när man såg vattnet längre ut.. Sen följde jag med hem till pappa en sväng, vi laga lite käk, gott! 

En sak som är skönt iaf, det är att jag har sovmorgon imorrn, börjar inte förrän 10.40 och på fredag slutar jag 12.35 så det blir en skön mjukstart på denna vecka.. Sen helg igen :P sen drar det igång ordentligt..

Så jag antar att jag får gå och duscha nu.. Sen är det väl bara bita ihop och börja skolan igen.. När man väl kommer dit är det ju helt okej =) Till och med kul.. Får ju träffa marre imorrn, har inte sett henne sen.. .hm? öhh,  lördag tror jag att de va :P Riktigt lång tid för att vara oss.. Så det blir skojj!
 
Finns ju en del saker man kan se fram emot under våren:
* Det blir ljusare!! Sen kan man börja ta på sig vårkläder och börja få färg på sig ^^
* Brysselresa med skolan (som förhoppningsvis blir av)
* Hälsa på brorsan och emelie =)
* Få ett till kusinbarn (början av året)
* Sen har vi självklart STUDENTEN!!!

Jag är säker på att det här kommer bli toppen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0