Sånt man bara ser på film!

Vissa får ta så mycket skit, men det är bara så gött när man hör att någon gör något åt det. Att man inte låter sig bli trampad på och bli behandlad som skit.. Det va en tjej i ettan som hade bestämt att hon skulle träffa lisas kille och då hade han skitit i att komma (för han drev bara med henne) så hade hans OMOGNA kompisar åkt dit och filmat henne.. Så jävla taskigt och töntigt.. Så idag i skolan hade hon gått fram till deras bord i matsalen och hällt ett glas med vatten över honom... Så fruktansvärt bra gjort...Hon skulle egentligen tagit mjölk för då hade han fått lukta illa :D

Mer sånt!

Va på friskis förut och det va helt okej, men gillar inte denna ledaren, men det gick ganska bra ändå, nytt pass så det var ju intressant och se hur det va.. Sen gick jag till mormor, duscha, fick några mackor, sen mötte jag upp mamma på bion och så såg vi, vi hade iaf tur med vädret igen.. Den va ganska rolig faktiskt, men jag skrattade mer åt mamma, för nu vet jag vart jag fått mitt skratt ifrån.. (vi är nog ganska lika jag & min ömma moder) Har ätit årets första semla idag med, gott!!! Och det är inte den sista vill jag lova ;P

Fick ett trevligt sms av frida förut där hon fråga om jag ville följa med på inspelningen av singing bee i stockholm, men det roligaste är att åka upp vi fyra på ett sånt äventyr, om det nu blir så, men det hoppas jag för det vore sjukt kul! Men aja, det måste diskuteras, får se vad ekonomin säger..

Nu säger Lisa iaf god natt, för nu slutade bolibompa för längesen.. Jäses, nästan tolv, detta är ovanligt för lisa må jag säga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0