Så fruktansvärt vidrigt...

När jag satt och pratade med emelie i telefon hör jag bara en jävla smäll och sen känner jag en frän lukt och jag börja tänka.. va fan va det?!! Jag tittar mig om och sen säger jag till emelie, fy faan va vidrigt men jag måste lägga på nu, vi hörs senare... När vi åkte skridskor i tisdags hade jag med mig en termos med oboy och det var lite kvar i den, så jag hade inte tömt den utan den stod på mitt rum.. Så den hade tydligen jäst och sedan exploderat och det luktade spya!! Har inte kunnat vara på mitt rum på flera timmar... Fick vädra som bare den.. Och torka upp det var nog det äckligaste jag vart med om, var sjukt nära på att spy...

Så nu har jag lärt mig en läxa, fixa saker direkt så slipper man sånt här...



Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha det låter roligt när man hör det såhär. Fast jag kan tänka mig lukten och överaskningen.

2009-01-11 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0