Nu har jag bestämt mig...

Trots detta är jag ändå osäker, men det kom väl inte som någon nyhet... Blev den första jag provade i lundsbrunn... Men till min besvikelse fanns det ca fyra stycken till så jag kommer bli ledsen om det kommer andra i samma klänning :( Men jag trivs ändå med den och jag tycker den är fin! Träffade millan där så hon fick se den iaf.. Träffade massa folk man kände, en från paralellklassen i högstadiet, en annan gammal kompis, elina, elin och så var det en tjej som går i julias klass (hon köpte en likadan som mig, tur att hon går i skara) Så det var fullt av folk där inne..

Innan så var jag och mamma i skara.. Då fann vi sofies klänning som jag tyckte va fin (syrrans kompis) fast det fattades några millimeter i bak... Attans.. Sen fråga jag även efter en klänning som en hade i stan förra året för hon hade köpt sin i affären dress for succes.. Och dom hade en kvar, fast den hade sålts i början av förra veckan!! Fy faan va irriterad jag blev då!! Usch!!! Provade två andra också som var väldigt enkla men ändå jättefina, men dom skulle va tvungna att beställas för att få i andra färger och det skulle ta 16 veckor och jag skulle aldrig palla vänta så länge.. Mina nerver skulle inte klara det ^^

Aja nu får jag bara gilla läget! Ska laga lite mat och kurera mig i sängen ikväll, blir troligtvis hemma från skolan imorrn igen :( tråkigt!!

Kommentarer
Postat av: elina

Skönt att du bestämt dig! Jag tycker det är jättesvårt, har beslutsångest =) Men din klänning var jättefin!

Krya på dig Lisa :)

2009-01-20 @ 21:44:39
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

gud va fint leende!

2009-01-21 @ 00:07:00
URL: http://bemmlan.blogg.se/
Postat av: Emilia

Klänningen satt superfint på dig Lisa! Inget att oroa sig för och om du inte var i skolan idag funderar jag på om vi ska ta och gå på rättegång tillsammans eller har du redan varit på det?:P

2009-01-21 @ 11:46:05
URL: http://helenaemiliatrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0