Nu är det redan fredag igen...

Idag är det torsdag och det innebär att det är fredag imorrn =) och det tackar vi för! Anton lura oss att åka till skolan när vi inte hade någon lektion bara för att han trodde det :P men vi hade kul ändå, vi käka med killarna och vi drev lite med emil påväg till matsalen ^^ haha.. Sen vänta vi två timmar på marknadsföringen och den lektionen är bara 45 min, värt! Sen hem, stressa som en pingvinsnorre till bussen, helt i onödan, för den va sen.. Va hemma och slappade och sen in till stan igen..

Skulle ta bussen som gick 18.30 och jag kom dit 18.27, men sen kom det en taxibuss som undra om jag vänta på tåget och det sa jag att jag inte gjorde, men hon erbjöd mig att åka med, men då skulle jag komma för tidigt in till stan.. Sen kommer ett äldre par och då är klockan ca 18.35 och frågar om jag väntade på bussen och då sa jag att jag trodde den va sen.. Sen börjar bommarna gå ner och det ringer (eller hur det nu låter) då kommer tåget, som inte skulle komma :P haha Så jag fick ta det istället :P haha fy faan va jag rör till det :P Sen va jag på skivstång, älskar evelinas pass, dom är roliga och musiken är bäst! Hon har samma musiksmak som mig så det är toppen!

Ska kika på sex and the city och sen sova.. Imorrn blir det skola, hämta syrran i falköping, in till stan och sen på kvällen kanske det blir bio i skövde, australia, alla säger att den är bra =) Hoppas på att det blir så!

Kommentarer
Postat av: Line

Ja eller hur! Man vill ju inte direkt gå med ngn som man tycker e ful bara för den var billigast:)

Oj, den var dyr! :P Har du börjat kolla på klänningar än då? =)

Ja det ska jag göra! =)

ha det bra=)

2009-01-17 @ 19:57:04
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0