Killar är så naiva...

När jag o anna fått något i huvudet är vi sånna som måste slå slag isaken direkt och det är ganska jobbigt.. Anna har sett en mobil väska hon vill ha och då skulle hon promt till onoff innan vi skulle kolla på lofa.. Där träffade vi pers kompis lisa så vi fastna där ett tag.. Sen fick vi skynda oss till idrottens hus, där möttes vi av, marre, kusinen evelinka och deras kompis evelina.. Så kikade vi på fotboll, man möttes av härliga svettaromer ^^ Det va riktigt skojj.. Vi satt och tjöta o kolla på folk o fotboll.. Skolans snygaste kille var där ;P grr på den, MA is the man! Sen såg vi tönten själv, mögelosten! Mer mus en man där om jag får säga det själv..

Sen hämta vi mormor och sen åkte vi hem.. Moster och hennes man titta förbi också =) Jag o syrran försökte med glatta livet att få upp linsskyddet på hennes nya mobil och det sluta med att jag bara satt och skratta och vi fattade inte hur svårt det kunde va egentligen.. Men sen när berith och bengt fick kika lite så såg de att plasten gick ändå upp och då gick det inte att få upp den :P hahaaha.. Vi är för klantiga!

Imorrn bär det av till nässjö över dagen... Måste hjälpa min ömma moder hem så hon inte hamnar på fel sida av vättern igen ;P hahah.. Söt ho ä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0