Jag är så fruktansvärt trött på mina mandlar..

Nu är jag irriterad, ända sen jul har jag pratat grötigt och haft stora mandlar och nu har det börjat göra ont i halsen igen och jag känner mig febrig! Hatar det här!!

Igår hände det väl inte överdrivet mycket på dagen, jag och syrran tog en promenad.. Sen på kvällen skjutsade vi anna till bussen så åkte hon på inflyttningsfest i skövde och jag, mamma och mormor åkte till tråvad på kalas, min kusin fyllde trettio i veckan.. Det va trevligt faktiskt! Dom bjöd dock inte på något vin :/ tråkigt... Vi kom väl hem nångång efter tolv och jag somna i bilen hem..

Idag har jag och syrran vart i saleby och träffat kusinerna, elin & jennie och deras respektive.. Självklart va lilla söta nellie med ^^ Och jennie blir bara större, hon kan ju få sin baby när som helst nu =) spännade! hennes kille hade ställt världens sötaste fråga till henne.. När vi är påväg till bb vill du att jag ska prata med dig eller ska jag bara hålla käft och köra? Hahah så sött. Hon hade väl svarat att det fick dom se ^^

Syrran klippte även större delen av dom =) Bra att kombinera nöje med nytta :P Vid fyra va vi inne i stan och kollade på ibk med pappa.. Dom vann med 11-6 tror jag :P va jämt dom första persioderna, men i slutet på andra rassla det till rejällt och dom satte tre eller fyra mål på kort tid.. Så det va skojj, nu är nog seriesegern säker!

Ska kolla sista perioden på handbollen nu =) Det ända domarna gör är att ge utvisningar :P haha, står just nu 13-16 till sverige (Y)


Kommentarer
Postat av: Line

okeeej! jäklar vad du åker runt och kikar då :D får göra det jag med.. hade tänkt att åka till lundsbrunn o kika.. hur är priserna där ? :)

2009-01-18 @ 19:50:08
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Line

jaa.. fy igår kväll var det riktigt jobbigt, visste inte vart jag skulle ta vägen.. as hög feber o jätte ont i huvudet, det är ingen höjdare, idag mår jag dock lite bättre tack o lov! Hur mår du då?:)

Okej, ja de e många som säger att det är bra, har aldrig varit på det passet.. men det får väl bli nästa vecka :)

ha det bra!! =)

2009-01-20 @ 14:24:33
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0