Holy jama-lama.. bara 150 dagar till studenten!

Fredagem va slapp hela dagen i skolan.. Vi satt mest och diskuterade om vårt företag och uf-mässan.. Sen fick vi reda på att det va potatisbullar och det är verkligen något jag inte klarar av.. Så vi köpte varsin smörgås i cafeterian.. Sen gick vi till matsalen och tog en knäckemacka där för att fördriva tiden.. Sen innan vi slutade hade vi klassråd där vi diskuterade bryssel-resan och det ser ut som att den blir av :D

Sen åkte jag hem, var hemma ca en timme sen kom mamma hem och då åkte vi in till stan.. Vi lämna in mina skor för klackning så jag slipper gå runt som bambi på hal is.. Sen för min julklappspeng köpte jag en väska på åhléns som jag kollat på ett tag och sen hitta jag äntligen ett sånt där spänne jag letat efter =) göttans. Sen va jag inne och fråga om praktik men han hade bråttom men han sa att det inte va omöjligt så jag har ett litet hopp där iaf.. Sen köpte jag en tröja på vero moda, alltid bra med presentkort.. Sen pyste jag o mamma hem..

En halvtimme senare kom emelie och för tredje gången idag åkte jag in till stan.. Denna gång åkte vi till marre.. Jag, emelie, marre och matilda va ute och käkade.. För idag flyttade emelie till eskilstuna.. Hoppas allt gått bra =) Sen skulle vi resterande kolla på film, men för lite tid, avbrytande gjorde att vi satt och tjötade istället, vilket var väldigt trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0