Hinner inte...

Nu har jag inte bloggat sen söndags tror jag :P Men det blir aldrig att man hinner, det är skola, hem/käk, träning, plugg och sova, sen samma nästa dag så det är ibland man hinner skriva.. Evelinas skivstångs del på kombipasset i måndags va skitbra! Låtarna va kanon, typ alla mina favorit låtar just nu..

Och igår var det gästledare på kiboxen och han va tränare på sirius och han körde skiten ur oss, jag har nog aldrig vart så trött under ett träningspass ^^ Men grymt gött efter.. Han va bra ledare faktiskt.. Ikväll blir det skivstång/spinning och sen bio med min ömma moder, hon ville se vi hade iaf tur med vädret igen.. Mys med bio, sen får vi väl se om filmen är bra..

Mamma trodde att jag hade halsfluss för det låter så grötigt när jag pratar, men jag har sagt hela tiden att jag inte har det eftersom jag varken har feber eller ont i halsen.. Men så var jag hos sjuksyster och hon sa att mina mandlar va stora så det kunde bero på att jag pratade grötigt, men om jag fick feber eller ont i halsen skulle jag komma tillbaka =)

Aja, ska byta om och packa väskan nu för vid fem bär det in till stan =) See ya biatches!

Kommentarer
Postat av: marree

va pluggar du egentligen? Har jag missat nått ;)

2009-01-14 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0