Feber är inte kul...

Igår struntade jag träningen i hopp om att inte bli sjukare (missade kombin med evelina & janne så det sved ganska mycket)  Fick se en mycket spännande handbollsmatch mellan sverige och spaninen istället.. Många fina mål! Sverige vann =) Sen kikade jag på idrottsgalan, parodin på per gessle va oerhört bra, kolla här nedan om du missa det /eller om du vill se det igen)

Imorse vakna jag upp med 38,5 graders feber :( inte kul, så det var bara att pallra sig upp och göra en sjukanmälan.. Min första under hela årskurs tre på gymnasiet.. Den sjönk dock med hjälp av en ibumentin, så man kan säga att jag går på tabletter nu..



Man kan inte låta bli att tycka det här är sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0