Blev en sjukt bra sista dag på 2008...

Jag hade en riktigt bra nyårsafton! Började med att emelie kom vid fyra och vi fixa i ordning oss och sen tog vi svängen över pappa och hämtade champangen och sen in i bilen som packade sillar och in till stan.. Där möttes vi av partypeople! Va ett gäng med andra killar som drog vidare till den festen vi också gick till men vi hade riktigt mysigt och vi käkade gott. Jag käkade nog mest ;P haha det hör inte till ovanligheterna.. För det serverades potatisgratäng och kyckligfile och sallad! Mumma!! Sen gick vi vidare till andra festen och det va sjukt kul! Vi hade inga förväntningar vilket gjorde att vi inte kunde bli besvikna.. Bara 91:or i princip men det va skojj!

Sen vid kvart i elva så drog vi ner mot stan.. Mina klackar på mina skor är utslitna så det blir dubbelt så halt och när vi kommit halva vägen trillar jag baklänges/sidan och krossar min champangeflaska och det lilla av min baccardi :( haha men det måste sett sjukt kul ut så jag bara skrattade! Vi han precis till tolv, eller jag o emelie iaf, marre o matilda kom senare.. Där träffade jag brorsan och syrran också så det va askul! Sen träffa vi en massa annat gött folk på torget.. Det var verkligen toppen alltihopa! hihih! Sen vid ett kom emelies pappa och hämtade oss.. 

Anna fick ge mig lite vatten och en spyhink.. Morgonen vakna jag med lite lätt snurr och huvudvärk, men det gick över sen.. Tur det för dagen i ära var det dop för mitt kusinbarn nellie =) Trevligt... 

Sänder en liten tanke till min bror också! 

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0