And that's awkward...

Dagen har vart riktigt rolig i skolan.. Fast dagen började ledsamt när det första man såg när man kom till skolan var att flaggorna va på halv stång, en kille i tvåan hade tagit sitt liv i söndags och sånt tycker jag är så otäckt..  Vad är det som får en att inte kunna se en annan utväg? Usch sånt är så ledsamt..

Sen hade vi ett hål efter rättskunskapen och då spelade jag, marre och anna barn geni och jag har inte skrattat så mycket på länge! Haha vi hade riktigt kul! Och visst lärde man sig lite nya saker ^^  tror vi satt och spelade det i två timmar :P Sen hade vi rättskunskap och då diskuterade vi lite av vad vi hade o göra i skola, så diskuterade vi organisation & ledarskaps uppgiften och jag trodde vi skulle göra alla uppgifterna men så skulle vi bara göra fem stycken och det är så typsikt mig att missa något sånt.. Men aja då får jag fördjupa mig på några..

Sen när vi kommer studsande så ser jag en person som gjorde så att jag bara ville sjunka genom marken.. Där uppe i vårt studielandskap står MA med troligtvis hans tjej.. Jag har nog inte vart med om något så pinsamt.. Men aja det är väl bara och ta nya tag och sluta tänka på det.. Det va ju en hel vecka sen det hände..

Idag har det var glashalt ute och jag är nära på att halka hela tiden, ska fan skaffa istabbar på skorna.. Sen möter jag självklart DF :P Jag måste härifrån :P haha... Sen kom pontus och joina mig =) alltid kul med lite sällskap till bussen ^^

Sitter nu och väntar in träningen.. För nu ska vi försöka komma igång med det här.. Skivstång är det som gäller ikväll.. Nästa vecka börjar alla nya passen, skivstång/spinnig och äntligen KIBOX igen!!

Och grattis till frida som klara uppkörningen idag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0