Vin/mat/ost&kex/spel/tjöt/övernattning och melodifestivalenkväll...

Japp, allt detta han vi med kvällen till ära :) Tjejerna kom hit vid halv sju ungefär.. vi käka paj och sen spela vi alias och jag och emilia utmanade lisa & marre.. om vi vann skulle vi spela rappakalja och om dom vann så skulle vi inte spela det.. Jag kan meddela att vi krossade dom! Några roliga saker som slank ur våra munnar var tex:

Marre - Ett namn på ett djur, en i klassen har samma namn
Lisa Gö - RASMUS!
Rätt svar var självklart björn..

Lisa Gö - Motsatsen till att förlora
Marre - Fauna!
Rätt svar vinna, men marre försvarade med att hon inte hörde och jag tror henne..

Marre - Tjejernas bästa vän?
Lisa Gö - Spegeln
Det var fel jag kommer dock inte ihåg det rätta svaret..

Jag tror nästan det här slåt lisas svar med rasmus,  detta kloka svar kom från emilia...

Lisa kä - Svensk folkartist som sjunger svenska låtar med gitarr (något i den stilen)
Emilia - Bruce Springsteen!
Lis kä - Han är ju inte svensk :P
Emilia - Jo, det är han väl?
hahaha, rätt svar evert taube..

Sen kollade vi på melodifestivalen, käkade ostbricka, drack vin och bara tjöta.. EMD:s låt var kvällens bästa iaf, erik ser ju ut som en liten kort svärmorsdröm ^^ Sen satt vi mest och prata hela kvällen... Sen gick vi och la oss.. Idag har det blivit en slappdag rakt igenom.. Sen vid två åkte vi in till stan, marre o jag solade (lisa & emilia pyste till götene), sen åkte vi hem till marre.. Sen åkte jag till friskis och gymmade.. Äckligt mycket folk.. Kim var där och hjälpte mig idag, för än sålänge kan jag inte gå själv.. Måste ha någon som visar mig maskinerna..  Efter det pyste jag hem..

Ikväll blir det slappt med tv-tittande.. antingen beck eller bridget jones.. Någon som sett beck - advokaten? Är den bra isf? Sen ska jag ladda för praktik kommande veckan, det blir på egendomsmäklarna! Ska bli spännande..
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0