Varje host & skratt känns...

Ja, det är helt sjukt, har världens träningsvärk i magen.. Har aldrig vart med om det förut.. Idag på KiBoxen klarade jag inte ens av att göra en viss övning.. Nu vet jag något som skall hårdköras ^^ Det är dels från gymet i söndags och skivstången igår.. Imorrn blir det spinning för lite variation.. Vi gjorde en sjukt jobbig övning som varade 15 minuter på KiBoxen, jag var sjukt trött efter det, men det var riktigt roligt!


Jag har vart två dagar på praktiken nu och det finns i princip inget att göra för mig.. har följt med på två värderingar, det är det enda som är värt att nämna.. Längtar tillbaka till skolan lite.. Fick en semla idag på praktiken ^^ det var mumms iaf :P

Ska se hannibal som går på tv nu.. Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0