Suck!

Jag har haft sportlov denna vecka och det gällde bloggandet också :P har inte skrivit på ca två veckor, ursäktar för detta. ska försöka bli bättring. Vill bara säga att jag hatar kylan, 12 minus grader ÄR för mycket! Och såg just en grej som fick luften i mig att pysa ut lite lätt, men det är bara att täppa igen! Finns en lycklig där ute iaf ^^ haha.. Haft en go kväll med marre =) ska köra en uppdatering av veckan imorrn :) med lite bilder från veckan som gått ^^ Imorrn ska vi hem till kusin och träffa vårt andra kusinbarn! Kul =)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mellis

ja, nu hoppas vi på mkt uppdateringar så jag vet vad som händer hemma (:

hehe.



saknar dig baby <3

2009-02-15 @ 13:05:56
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0