Om en vecka är jag i Rom :)

Ja, nu är det bara en vecka kvar tills jag, pappa och syrran tar planet till rom för ett par dagar.. Nu kommer det svåra vad man ska med sig, framförallt skor! Måste kika på ett par imorrn i stan, så det blir nog en tur till stadium.. Imorrn är det sista dagen på praktiken, lite tack o lov får jag säga, för jag har vart ganska rastlös dessa dagar.. Fast idag fick jag göra en rolig grejj.. Jag fick ta hans bil och åka till en gata och hämta post, men det var lättare sagt än gjort ^^
Detta fick jag reda på innan lunchen, så jag va sjukt nervös, dels för att köra en bil jag aldrig kört förut, har inte ens kört audi förut, sen va jag livrädd för hur jag skulle komma ur fickparkeringen.. Men det var inte det som blev problemet.. Ut kom jag och sen när jag kommer till gatan ser jag hus nummer 8, 10, 12 osv, så då tänkte jag då måste ju 11 ligga till vänster här precis, så jag åker över en korsning och vänder lite längre fram.. Sen parkerade jag och började leta, efterr några minuter inser jag att det huset inte är där.. Då ser jag två målare som jag frågade, så sa dom vart jag skulle.. Den ena var min själsfrände för han hade också en bomullstuss i näsan ^^ haha..

Sen gick jag tillbaka den vägen och så låg huset precis där jag vänt, blind eller vad :P hahah.. Sen kunde jag åka tillbaka och som tur var fanns det massa lediga parkeringar så jag slapp fickparkera!! Lyckomig! Denna dag har nog gått snabbast om jag tänker efter ^^ min nya kompis är spindelharpan iaf :P

Får nog köpa en blomma eller nått till dom imorrn.. Anders är dock inte där, men det lever ju vidare.. Sen vid fyra åkte jag hem, träffa jonte på bussen så satt o tjöta med honom på vägen hem.. Sen har jag vart hemma hela kvällen.. Kollade på sveriges värsta bilförare förut och jösses va kul det är, speciellt när dom skulle byta co-driver! Haha bäst var när Eva och alex skulle köra och hon gulla honom på kinden efter!! Mitt nya favoritprogram :P

Ska sova nu!  Ha det gött allihopa! BYE!


Kommentarer
Postat av: Sis

För en vecka sen VAR vi i Rom! buhuu... Kram

2009-03-12 @ 11:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0