Ibland borde jag bara hålla tyst...

Detta var igår i matsalen, jag, lisa, marre, frida, anna och emilia käkade, det va fullt i hela matsalen så vi satte oss vid ett långbord där en tjej satt ensam.. Sen var alla påväg upp för att hämta mer utom frida.. Så jag satte mig så slapp hon sitta själv och då säger jag bara, ja usch det är så jobbigt när man sitter själv och alla går och där sitter man med alla tallrikar, frida sitter tyst och jag fortsätter babbla på och sen nickar hon med huvudet lite åt sidan och där sitter den där tjejen själv och äter, fy fan va jag skämdes då! Det var ju verkligen inte menat så! Dumma dumma mig!

Imorse spelades en grymt härlig låt i min ipod som gjorde att jag blev på kanonbra humör! Ramalama dingdong eller nått.. Snöade som bara den gjorde det med så jag som ut som värsta snökvinnan när jag steg in i f-huset! Skrämmde nog upp alla som satt i matsalen.. Sen gick vi och käka, riktigt god mat idag.. Sen lite senare hade vi marknadsföring och sen slutade jag.. Dom andra hade engelska till kl fem idag, led lite lätt med dom, men jag tyckte det va så tråkigt att jag skulle åka hem ensam :(  Pluggade lite när jag kom hem och städade rummet.. Sen hämtade vi min balklänning och jag måste säga att jag är riktigt nöjd faktiskt! och det känns toppen! Jag känner mig verkligen bekväm i den.. Blev den första jag provade, efter det var vi i två affärer i lidköping och en i skara och sen i lundsbrunn igen där jag köpte den.. Mörk vinröd som nästan skiftar lite i svart :)

Nu kikar jag lite på vänner sen ska jag se på sveriges värsta bilförare, mitt nya favoritprogram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0