Tredje december...

Räven stampar på snön, den busen, för att höra - var är den lilla musen..

Har vart en helt okej dag :) Var först en sväng på åsane storsenter och bytte en skinnjacka, insåg inte att jag prata med en svensk förrän jag var påväg därifrån.. Hon kom ifrån växjö och hade bott här i fem år nu.. Hon skulle bara jobba här i tre månader men det ändrade sig, för hon trivdes så bra här.. Sen va jag på intervju på Det var angående extrajobb och det var tydligen bara en vardag och varannan lördag så inte så mycket.. Får reda på i början av nästa vecka hur det blir.. Sen åkte jag in till byn och då kom en tant och fråga om något ställe och jag sa att jag inte visste och hon bara sucka och sa, andra utlänningen idag.. Haha! Stackare.. Var helt okej på jobbet, lite halvsegt ibland.. en kille från göteborg jobba samtidigt, gött med svenskar ibland :P inget fel på norskar, men skönt och slippa se dum i huvudet ut för att lyssna.. Gick till nesttun och hoppa på en 20-buss så jag kom hem "redan" vid tio! Wohooo :D Imorrn vet jag inte om det blir jobb än.. Känner mig inte pigg på att gå upp sju :S men ska nog duscha för säkerhetens skull :P Julia visste inte heller om hon hade jobb imorrn.. Ska jobba på oasen på lördag, 12-18, var en vecka sen jag jobba där nu :S galet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0