Nästan som ett julkort...

Fick mitt norska uttagskort idag :D det var rött som tomtens kläder :D så det var mitt första julkort kan man säga :P Har jobbat på meny sletten idag och dt har vart en riktigt kanondag! Vart på bra humör, fick positiva reaktioner av lillian när vi la fram köttet.. Hon va imponerad av att jag kunde så många olika köttsorter.. Så det stärkte självförtroendet lite.. Jobbade med många trevliga också.. Var en äldre som vart och semestrat i lidköping :) hon hade vart på rörstrand och läcköslott.. Sen var det en annan jättetrevlig kund som prata mycket och var jättetrevlig.. Ahh underbar dag helt enkelt.. Blivit anställd där med :) har fått en sån där liten grejj så man kommer in i dörrar och sånt.. Jobbade mellan 7.30 - 15.30, bra tid ändå, jobbar samma imorgon.. Fick extrajobbet på 7-eleven också så jag får se när jag får min uppläring där.. Gäller att få allt och passa.. Och på måndag är det bara en vecka till vi åker hem.. Ska bli så himla mysigt och träffa alla.. Och framförallt få fixa mitt hår, mörk utväxt kom o hjälp mig!

Sen kan jag berätta att jag tänkte ta en senare buss, sen missa jag den och tog en till sentrum, jaga min buss och hann med den, hade panik ett tag. Men lisa fixar allt :D haft en riktigt turdag.. Lyckats pricka in exakt ett kilo och exakt ett hekto.. Så kul när det händer :P

Sofia la upp en jättegammal bild :D helt underbart! Min första fylla som slutade på sofias systers badrumsgolv med en mamma som kom hämtandes efter ditringning.. Det var kickoffen i ettan då vi inte lärt oss vad som är lagom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0