Jag är kokt i skit...

Har haft en tossig dag på jobbet och jag har gjort ett par sjuka missar,, tex att glömma lägga i en film i ett fodral när en låna film :O sen tappa jag bort en film.. Tryckt fel.. Sen jobba jag med en ny idag och han fatta inte nått av vad jag sa.. Han bara skratta åt mig när jag va lite fumlig..Grymt frustrerande.. Sen innan jag skulle gå var det en som tappa en coca-cola flaska så det va coca-cola över hela golvet.. Då ville jag bara sjunka genom golvet!

Sen vet jag inte hur jag ska hinna allt hemma, vänder mig ut o in av hur jag ska försöka dela på mig, men det kommer inte fungera... hela veckan är i princip fullplanerad.. En kul grejj hände på jobbet också.. Två goa göteborgare va där :D känns som så fort det är några svenskar så är man buddies :P kul egentligen.. Nu ska det sovas.. Imorrn väntar tågresa hem :P BYEE!

Kommentarer
Postat av: Mattolle

Hallååå i stugan! Hur står det till? :) Saknar dig och snart ses vi får jag allt hoppas! Du ska med ut på juldagen va? :D Pössen

2009-12-21 @ 22:24:42
URL: http://mave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0