Hemma i sweeeeden...

Då var man hemma igen, har vart i Sverige i nästan exakt ett dygn.. Hade en hemsk resa mellan bergen o oslo.. Två ungjävlar satt och skrek och levde helvete framför oss i sju timmar!! och vi hade med dator så vi skulle se film, men vi kunde bara se en med batteriet, och när det är en timme kvar och jag letar efter en peng på golvet hittar jag TRE eluttag, hallå!! Kul att vi missat det hela vägen.. Sen mellan oslo och göteborg satt vi och spela kort och hade mys.. Sen börja vi spela poker, då kom en alkis som blev överlycklig ööver att se oss spela poker :P sen slutade vi för han berättade om hans händelserika och fascinerande liv :) Sen satt det en 26 årig tjej som plugga till veterinär i köpenhamn och hon hade tydligen jobbat i hasslösa och hade vart i lidköping, snacka o matt världen är liten.. Sen säger den danske konduktören, nästa trollhättan! Vi fatta inget. Det hade vart mycket närmare att gå av där men linus hade åkt förbi där redan.. Han var så himla snäll som åkte till göteborg för att hämta oss, kul att träffa gamla kompisar igen :) och jösses va platt allt va hemma :P Kul o se min ömma moder igen :)

Idag åkte jag buss till stan och man kan inte betala med kontanter längre :O helt sjukt.. Sen sluta inte gymnasiet förrän idag, blev så himla förvånad över att se så mycket skolfolk.. Sen gick jag o köpte sidenband och tjöta med hon som jobba där, alltid lika trevlig.. Sen träffa jag spinning-janne! Fick en riktig bamsekram, kul och höra hur hösten vart, han har gått skivstångsutbildning så nu får ni gå på kombipass på friskis igen, uscha vad jag saknar det! Sen träffa jag siss och bro på salongen, sen fixa jag håret och sen handla jag med min ömma moder och sen träffa jag kusiner på willys.. efter det åkte vi till mormor :)

Ikväll har jag också vart med underbara emelie och lisa :) vi köpte thaimat och kolla film och tjöta.. Köpte även förköp till juldagen ^^ wohooo! haft en grymt mysig dag! Är hos siss nu och myser.. Imorrn är det dagen innan julafton och då ska jag umgås med pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0