Första december....

Lon är faktiskt en större kisse och kusin till vår egen kissemisse.. Kommer börja arje blogg inlägg med dagens rim i icas julkalender.. Det är nog tidernas bästa uppfinning! Så roligt att varje dag få ett litet rim...

Redan första december idag.. Har inte jobbat idag :/ Igår hade do ring från ett ställe jag sökt extrajobb i, vet inte var för att jag fått det eller för dom tackat nej.. Menmen, dom svara men hon skulle ringa upp men det gjorde hon aldrig så ringde jag igen o ingen svara.. Så om jag inte har jobb imorrn ska jag åka dit.. Gick ner till stan för att möta upp julia och hon piggade verkligen upp mig.. Kände mig som en männsika igen efter bara degat hemma hela förmiddagen.. Vi gick till bibblan och lämna tillbaka en film.. Sen träffa vi jossan där och hon hade gjort sitt jobb och tagit med sig mackor ^^ sen kom hennes arbetskamrat ida, hon va också trevlig..

Efter det skulle jag och julia gå på stan och ta lite kort.. Då kommer det fram en aidsjenta.. Vi ser ut som efterblivna frågetecken när hon började prata med oss, för hon pratade så snabbt.. Efter bokstaverande förklaring så förstod vi att hon sa att det var världsdag för hiv/aids... Vi la lite mynt i en bössa, tog några kondomer och sen såg julia till att vi kom med på kort framför en text där det stod, detta får man inte aids av. V kramades så det får man inte aids av, så nu vet ni det som inte redan visste det.. Sen fick vi jättegoa pepparkakor! fina grejjer det! Ikväll blir det första avsnittet av sunes jul :D underbart! Snart ska jag o julia forstätta se roadtrip, rolig film!

Lite bilder från dagen och innan :)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0