Ännu en kall dag här i bergen...

Har vart riktigt kallt här dom senaste dagarna, säkert 4-5 minusgrader.. Det är vi inte vana vid, bara att bylta på sig massa klär'. Har gjort mina första dagar på 7-elven.. Har lärt mig göra kaffe på olika sätt ^^ och stå i kassan och lära mig cigarrettsorter, inte lätt det.. Sen krånglar tiderna på lördag, råkat få dubbeltid på två olika ställen.. Inte det lättaste att dela på sig.. sen har jag börjat bli förkyld, köpt en nässpray med menthol, det brukar göra underverk.. Hade en lång mysig pratstund med pappsen,, Han skulle upp och hämta brorsan i helgen.. Pallar inte och skriva, vill sova.. Först läsa, har lånat ps. I love you på engelska, bättre det än norska :P Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0