Andre december...

Kotten gör sej med jul ingen brådska, utan sover bland löven ända till påska..

Trodde det skulle bli en arbetslös dag idag, men klockan halv tolv ringde katrine o fråga om jag kunde jobba i en safari butik och jag tacka mer än ja.. Det var en riktigt mysig affär och en trevlig dam med udda andedräkt förklara vart det låg och vart jag skulle gå av :) Ska jobba där imorrn också :) Har kommit på att jag nästan tycker det är roligare att vara i fiskdisken :P galet!

Slutade nio och han jag jobbade var klar samtidigt som mig som tur var, annars hade jag inte vetat vart jag skulle gå ut... Sen fick jag vänta en halvtimme på en buss som jag bara skulle åka med i fem minuter innan jag skulle byta igen.. Sen kom jag på en konstig buss som åkte genom samhällen jag aldrig sett förr.. Sen skulle dom byta förare och trafikljusen ändra  till rött varje gång vi kom till dem.. Sen gick det på någon som lukta bajamaja.. Till råga på allt så tog bussresan en trekvart istället för en kvart som det egentligen brukar ta.. Kan inte fatta att det redan är torsdag imorrn, veckorna går så brutalt snabbt..

Imorrn ska jag till lampaffären och fråga varför de ringt mig.. Spännande..Men måste gå upp tidigt.. fast egentligen inte om man jämför med förra veckan då jag gick upp 04.40 och imorrn ska jag gå upp åtta :P haha.. Nu ska jag duscha iaf.. Vi hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0