Sommar för en stund...

Äntligen kom värmen tillbaka, vi fick känna på det lite på semestern som för övrigt var kalasbra, vi hann med en hel del.. Vi var i ängelholm, helsingborg och båstad, vi hann med att cykla, paddla kanot, sola, gå i affärer och festa och leva campingliv och framförallt läsa ;) synd bara att vi inte hade någon lampa i tältet :(

Ikväll blir det fest.. Jag och brorsan har gjort ett försök till att slå ihop våra kompisgäng, men tyvärr kommer inte många från mitt gäng, men jättekul att dom som gör det... Kom ut lite sent med inbjudningarna... Sen har jag ju festat en del med brorsans kompisar också och dom är bra grymma dom med (Y) Vi ska sätta vårt lilla hus i gungning..

Hitta lite bilder på syrrans data från början av sommaren, eller om det var i mitten av den ;P den fredagen då det blev ett sådant åskoväder, men innan hann vi med mys i stadsträdgården.. Anna och Petra hade gjort jättegoda baugetter..sen åkte jag till götene för att förfesta med brorsan och hans kompisar, sen blev det stadt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0