Lisa & Per firar...

Måste säga att gårdagen blev riktigt lyckad! Hade verkligen hur kul som helst! Det blev grillning, kubb, brännboll och nattdopp! Allt som man kan göra en sommarkväll! Synen med ousback och hela kylens innehål i famnen var en fruktansvärt rolig syn! Jag trodde direkt att det va linus eftersom han spillt, gått in i grejjer hela kvällen så, men det var visst andra som hade bus för sig :P det var glasskivan i kylen som gick itu :P

Idag vakna jag vid åtta tiden och skulle upp och gå på toa, men det var upptaget, så såg jag att per inte låg i soffan så jag knacka, ropa på honom men han svara inte.. Det visade sig att han somnat inne på toa ;P haha.. Inte kul och gå in i köket och uterummet ;P det var lite stökigt om man säger så ^^ Vid halv tolv kom mamma och hämta oss ¨så åkte vi till villabadet, släppte av linus och niklas i stan först, mamma blev helt till sig när hon insåg att hon hade ett gammalt dagisbarn i bilen :P

Det va skönt att ligga på stranden och bara ta det lungt... Va lite molnigt men det gjorde inget.. Sen fick jag gå ärende till skogshyddan för att köpa baugetter och han som jobba där va verkligen rolig och vimsig.. När vi skulle lägga in mackorna i påsen, sluta med att jag gick därifrån med ett stort fånigt flin :P men det gjorde min dag! haha..

Funderar på att sy lite nu, köpte lite tyg tidigare i veckan, men har inte fått börja eftersom vi skulle ha kalas här hemma, så jag tänkte att det är dags nu :D Tänker bjuda på lite bilder från gårdagen också! Tack alla som va där och gjorde kvällen så rolig!

   

     

Jag stod för kvällens fulate bild! haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0