Jag blir grön av avundsjuka...

Läste igenom en kommentar från lisa och hon skrev att det var en av hennes roligaste kvällar i hela sitt liv och det är sju kvällar kvar!! Usch, det låter så kul.. Tänk att få träffa en massa nytt folk i blandande åldrar (rätt åldrar :P) och bara ha kul och göra en massa nya saker hela tiden!! Buhuu.. Men sen sa syrran en riktigt sann sak igår.. Du har ju ditt framför dig.. Och det är ruskigt sant.. Jag kommer också få uppleva det ^^ Lisa sa att jag skulle trivas som fisken i vattnet, och vet ni vad? Jag tror hon har rätt.. Min tid kommer... Dom ringde från norge idag igen, hon hade pratat med jossan om att vi kolla på ett annat ställe också, så vi behövde bestämma oss i nästa vecka om vi ville vara där..

Lycka till idag också lisa och lova att hålla mig uppdaterad.. Detaljerna kan du skriva i brevet ;) mohahah..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu får du en komentar här också för facebook räcker ju inte :P Lovar att imorn ska jag äntligen få tid att sätta mig och svara på ditt brev! Och du! det bästa av allt här är nog att även om nollningen bara är en gång så kan man ju varje termin om man så vill vara fadder och dom har lika roligt om inte ännu roligare än oss nollor! Så bara för att man har avklarat nollningen betyder det inte att allt roligt är förbi ;)

2009-08-26 @ 01:33:08
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0