Efter krångel kommer lösningar...

Läste lisas kommentar och jag är medveten om att man kan vara faddrar så om jag känner mig själv rätt så finns nog möjligheten till att jag kommer vara det ;P jag vill j va med på alla hörn och kanter ^^ Var lite segt med skivstången imorses, träningsvärken från igår kändes... Får bli spinning imorrn och sen lite lugnt.. Inväntar syrran för vi ska ut och gå en sväng :) är ganska så fint väder nu med.. Måste komma på vad jag ska ha på mig på fredag också.. svårt val.. Vädret har ju sin påverkan också.. Har äntligen beställt lite kort nu.. ska se om kortet till tackkorten blir bra :) måste fixa det nu.. Det var ju ett tag sedan studenten var nu :P

Nu börjar en ny tid i livet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0