Det börjar ljusna och mörkna på samma gång...

Då menar jag att det börjar mörkna ute, det är nästan helt mörkt redan vid nio på kvällen! Det är ju helt sjukt.. Vart tog de ljusa sommarkvällarna vägen? Och det som börjar ljusna är norge :) prata en timme med julia förut :) har verkligen saknat den tösabeten! Hon från adecco hade också ringt julia och hon hade också sagt att dom kunde fixa boende och då skulle man o ihop med andra som jobba inom det företaget och det blir ju typ som en studentkorridor och det älskar jag! Jag och julia var helt saliga när vi prata med varandra :) Jag tror verkligen vi kommer rocka i norge :) nu känns allt mycket ljusare, hoppas verkligen det här går i hamn,,  Isf är det här året lätt det bästa i mitt liv hittills..

Först en sjukt bra nyårsafton, med en välförtjänt bakylla, sen har våren innehållt en trip till uppsala, en till stockholm, en till bryssel, UF-mässa, en till rom, massa studentfirande, fest i övrigt, en kalassommar med härliga semestrar, lata dagar på stranden, alla roliga utgångar (måndaxklubben har vart sjukt kul i sommar) och nu norge som väntar i höst.. Hade nog vart lite jobbigt att stanna hemma när alla andra åker.. Nu när emelie är tillbaka i eskilstuna, lisa i karlstad, brorsan i uppsala och snart marre som sticker till hawaii... Har syrran hemma iaf :) betyder mycket! Ska bli sjukt kul att åka till norge med julia :) vi har inte umgåtts speciellt mycket de tre senaste åren eftersom vi gått på olika skolor och tid som inte räcker till...

   

   

   

Vårt underbara försök till en gruppbild på familjen i trängseln på skolgården ^^




   

     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0