Då är hösten på ingång...

Sitter hemma hos syrran och kikar på sex and the city :) mysigt! Körde spinning på friskis förut, hade inte tränat på hurläbge som helst så det kändes skönt.. Sen åt jag och syrran en underbart god vegetarisk lasange.. Prata med lisa lite förut och hon har ju börjat i karlstad nu och det hade vart bra, dom hade lekt lekar och hon hade filmjölk i håret och det låter svinkul enligt mig.. Det är det som gör att jag längtar till högskolan, annars är jag bara livrädd, diskuterade de med marre och emelie igår.. Sen idag har jag även vart hos syrran på hårsmedjan och fixat håret, det behövdes.. Sen när jag kom hem låg jag i solen och läste u min bok, om jag hörde din röst, det är den andra boken i twilight serien.. Riktigt bra böcker... När jag låg och läste ringde det från norge :D kempekul och höra lite norska, blev nästan att man börja prata det själv lite smått ;P så det verkar finnas lite jobb iaf :) Hoppas verkligen det blir norge och nu ser det lite ljusare ut.. Måste börja ordna med boende också.. Ska prata med jossan i slutet av veckan ^^ För en vecka sen va sista måndaxklubben, so sad, so sad... Har haft sjukt kul ute i sommar :D ska jag leva på länge.. igår var det även ett halleluhja moment ;)

Nu hoppas jag på att syrran ska sluta prata i telefon så vi kan återgå till sex and he city :) imorrn blir det lugn dag, lite skivstång på eftermiddag/kvällen.. Lite läsning blir det nog också, ska börja på den tredje boken i twilight serien :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

En av de roligatse kvällarna i mitt liv! Och än är det 7 nollningskvällar kvar :P Du skulle passa som fisken i vattnet här! Men hur jag ska orka upp imornbitti har jag dock inte listat ut.. men dom delade ut Bakistabletter så får väl testa dom ;)

Puss på er där hemma!

2009-08-24 @ 23:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0