Blev ett roligt skivstångspass...

Matilda kom och hämta upp mig vid halv fem, för hon skulle sola lite innan men jag själv var stark och stod emot :P ska sola ute imorrn om vädret är på min sida :) Det var så himla kul innan passet börja, matilda skulle ut och hämta vatten och gå på toa. Det var upptaget inne på tjejernas så hon skulle gå på den utanför receptionen och när hon öpnnar står en kille där och visar upp hela härligheten och när matilda kommer tillbaka och berättar det, va vi skratta.. Undra vem det är mest pinsamt för egentligen? Hur kan man glömma att låsa på en sådan offentlig toalett :P Vi var fnissiga enda in på passet.. Det var ny ledare och nytt pass och cdet var riktigt bra, bra musik också.. men visst saknar man evelina lite, men detta kommer nog funka fint :)

När jag kom hem trodde jag att jag låst ute mig, men som tur var låg nycklarna längst ner i väskan.. Cykla upp till statoil (som ska ändras till din x) för att köpa kontantkort :) så nu sms:ar jag gratis i 30 dagar, wohoo! Nu ska jag sova.. Blev inget jobb imorrn så nu kan jag träna ist :) sen måste jag ta itu med tackkorten, ska gå på stan och se om det finns något bra kort som man kan klistra in kortet i ^^

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0