Vart är solen idag?

Jag är lite ledsen, solen är gömd bakom en massa moln så jag kan inte sola :( buhuu... Så typsikt när man har tid och allt.. Jag får väl städa rummet eller något "roligt" istället.. En annan sak som är väldigt rolig, jag och marre hade köpt varsinn enportionsrätt och marre var hungrig och när hon hade värmt sin så ger hela förpackningen vika och allt åker ner på golvet, hennes blick var obeskrivlig ^^ tur var kunde vi skratta gott åt det :) Vi kollade på never back down med lisa och den filmen var ruskigt bra och killen va underbart snygg! Jag kunde knappt titta vissa gånger ^^

Jag hade en riktigt trevlig kväll med mina vänner :) Idag får jag se vad som händer.. Kanske blir gymmet med matilda ikväll, kanske lite solning om inte solen tittar fram ute :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0