Världens mest oplanerade långfredag...

Denna dag har vart ett rent snurr.. Alla har hållt på och sms:at och ringt mig och det är så frustrerande när man ínte vet hur något blir.. Dagen började jag med att städa mitt rum, sen la jag mig ute i solen med min ömma moder och min syster.. Sen kom brorsan :) sen kom äen linus och johannes och hälsade på, eller inte :P dom skulle hämta biljetterna till påsksmällen.. Jag fick med mig matilda på den, så efter vår lilla middag här hemma så drog vi in till stan med babben och kikade på det.. Vi missade tyvärr den bästa matchen som min gamla granne dan stod för.. Träffade honom där och det var hur kul som helst, jag va tvungen att ge honom en bamsekram (nostalgisk som jag är ^^) Sen träffade vi på jocce :) också oerhört trevligt.. Krook hann jag inte prata med, han hade fullt upp att hjälpa alla boxare...

Sen åkte jag och matilda till ica hjertberg och köpte godis till våra påskägg.. Har inte köpt lösgodis på år och dagar.. Kändes fruktansvärt mysko.. Sen åkte vi hem till källby igen.. Hann va hemma en halvtimme (då hann jag se min kära syster och hon hade fått färg kan man säga) sen tog jag tåget in till stan med emelie.. Efter allt så trodde vi att det skulle bli en tjejkväll med lite grillning, men sen ringer robin och säger att det blir grillning och kubb hos honom.. Så vi tacka givietvis ja.. När jag och lisa var påväg dit så mötte vi robin, så vi fick åka med en sväng ner till stan i hans mustang (enda anledningen till att jag vet var det heter är för att jag läste det på lisas blogg :P) Trevligt ^^ Sen hade vi mer myskväll hos robin med grillning och tjöt, musik och vänner.. Jag och emelie körde en match mot calle och madde i kubb och vi vann så hårt, fastän vi knappt såg kubbgrejjerna.. Vi fick skjuts av john till station och för en gångs skull fick jag sällskap av lisa :) vilket var mkt uppskattat... Trevligt att träffa emelie också.. Även alla andra majåkersfolk!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0