Varför är jag alltid sist att veta?

När matilda skjutsade hem mig från träningen så möter vi två stycken som är ute och går, ser att det är M och M, men sen när vi kör närmare ser jag att dom håller hand :O och jag till matilda.
- är dom tillsammans?!? :O
- det har dom vart länge ju
- Neheh?!?! hur kan jag ha missat det!!

Hatar att va sist att veta.. ganska otippat par om jag får säga det själv men kuligt ^^ då vet man varför hans familj flyttade mer åt det hållet i källby ^^ höhö.. Men jag var i chock ett bra tag.. Ska allt ta ett snack med M nästa gång jag träffar henne..

Till råga på allt så fick jag reda på att en äkta lidköpingsbo hade fått sommarjobb på hjertbergs och sånt gör mig så jävla lack! en sån där som tror hon är så jävla grym! Ursäkta men jag blir bara så fruktasnvärt irriterad,, Inte för jag förväntade mig att få jobb där, men det suger när sånna som hon får dom jobben, blä!!

Nu ska jag faan dränka mig i sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0