Våren är kommen! Med den kom nog även allergin :(

Igår var det en trevlig kväll :) den började lite smått hemma hos mig då jag och lisa gjorde i ordning oss.. Sen bar det iväg in till stan och emilia! Där käka vi gott och drack.. Anders och Victor var med också.. Sen gick vi till bowlingen, träffade matilda och frida och deras gäng också :) men sen vände jag för att vänta på dom andra.. Bowlinghallen var åter igen trevlig, Massor av gött folk... Drack nog nån cider för mycket.. Sen var det vidare mot stadt, vi fick skjuts (den lååånga biten) av en kille som vi spela biljard med, vet inte vem det var som kände honom, men aja.. Stadt var som vanligt, man springer omkring, går på toa, försöker höra vad folk säger när man ska prata, man dansar lite, kompisar försvinner, man letar lite, springer in i garderoben och ringer brorsan och sen buss hem.. Mycket folk man kände igår vilket var skojj! Tänkte åka hem lite tidigare men jag blev lite piggare men frisk luft så jag stanna, fick dansa med jackan på :P

Sen tog jag bussen hem, satt med pontus, niklas, joel, matilda o zarah så det var gött med sällskap.. Tror jag slummra till lite.. Sen vid halv fyra var jag i säng iaf.. Vakna av att min "snälla" syster petar mig i munnen och sen kan jag inte somna för att det var så ljust i rummet,, Sen dunka huvudet härligt skönt.. Men jag hann somna till en aning så vid halv tolv var jag uppe.. Då låna jag min kusiners cykel och cykla in till stan för att hämta min väska hos emilia. Marre ringde och undra om jag var sugen på att ta en cykelträff och det var jag, så vi tog en glass på birgers och sen satte vi oss på en bänk och prata igenom gårdagen.. Det var toppen mysigt.. Sen cyklade vi hem till var och en.. Det började klia som bara den i ögonen och jag nyser som en liten tok, så jag tror allergin är kommen :(

Kan för övrigt meddela för dom som inte fattat det, killar är konstiga! Eller så är sms fruktansvärt tolkningsbara! Jag blir så irriterad och frustrerad! Usch! Nu ska jag duscha iaf... Kanske hinner med tio minuter i solen :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken fin blogg du har! :)

2009-04-06 @ 21:41:56
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0